Hästar jag haft/ridit

Publicerad 2012-08-08 22:30:18 i Allmänt,

Tänkte åxå svara på kommentaren, so here it is: 
 
Fick min första ponny 2005 när jag var 8år, der var Grållisen. Den ponnyn har lärt mig allt! Hon är bäst, fast hon är lite rund om magen och alltid ska sova i bajset. Vi är som ett gift gammalt par!
 
 
Innan jag fick Gråll red jag världens sötaste och elakaste lilla b-ponny. Hon kom på att man bara kunde stanna och skaka lite så ramlade jag av, gjorde jag inte det kunde man börja hoppa och dra ner huvudet eller dra väg. Men söt var den busen! 
 
Sommaren 2010 red jag Nalle, en D-ponny som kunde gått SM efter SM med hur många ryttare som helst. Han var som en nalle, haha gillade honom väldigt mycket! 
 
 
I september förra året fick jag hem en annan D-ponny som jag hade på foder ett tag, också en sjuuukt fin häst. ROI var som en stor häst att rida, super känslig med världens gång. Har var lite busig så fick åka hem till Gbg för ett tag sedan. 
 
 
Ponniacup 2008 hade jag en ridskolehäst, Myran, eftersom Grållan var halt. Jag red liten B-ponny för 4 år sedan och nu har jag Uffe på 173... ;) 
 
Red denna fina saken åxå - Arleta den tjocka och den feta/Attis/Attan/bebiiiiiiiiiiiiiiis/Ärtaaaaaan: 
 
Blev ett megainlägg, hade nog inte behövt skriva om alla men dom är så fina så tyckte dom kunde få lite plats här :) /d
 

Kommentarer

Postat av: Ophelia

Publicerad 2012-08-12 12:19:02

Du är bäst Denise..

Kram

Ophelia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela