de hästar jag haft/ridit!

Publicerad 2012-08-08 21:26:01 i Allmänt,

fick en kommentar om vilka hästar jag haft och ridit, så jag tänkte även svara på det såklart! det lär bli ett lite längre inlägg dock! 
 
Min försa "häst" var en svart shettis, hon var snäll på alla sätt och vis men på något sätt var jag livrädd för henne, hon brukade alltid stanna vid ridhusingången och jag var för feg för att våga säga till henne.. ( finns inte så mycket mer att säga om henne) haha, mer än att hennes namn var blåeld ;)
 
Efter henne köpte jag en B-ponny vid namn Penco-Lee. Han lärde mig verkligen allt, från att bara kunna skritta, trava och galoppera så vann vi DM ett år senare. Han lärde mig allt verkligen, han var min lilla sagoprins som har ett STORT hjärta av guld. Vi vann även de tävlingarna vi åkte på ( troligtvis tack vare honom) men det var bra, för då höjdes mitt självförtroende! 
 
Nu har jag min älskade D-ponny som verkligen är min bästa vän! Vi har tävlat en del, även gjort många framgångar! Till hösten blir det DM för våran del, ännu en gång för mig! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela