Tävlingsminnen #1

Publicerad 2012-08-07 19:24:51 i Allmänt,

Måste varit 2010 på hösten. Jag & Michelle var på NTR och tävlade med Grållan & Mogge, jag hade vunnit första klassen på 75% och allt kändes jättebra. 
I andra klassen kommer jag ihåg att Grållan kändes lite seg och i andra ökningen blev det först grönt - sen svart. Sen kommer jag bara ihåg att jag la mig ner på Grållans hals och vaknar en stund senare av att jag ligger i gräset jämte banan. Miche håller i mina ben och skriker på mig att jag måste vakna. 
Hade svimmat inne på banan, hur pinsamt är inte det? Tur Kristina har varit med på dom andra och fått mig att äta ordentligt ;)
Som tur var har jag en grymt snäll ponny som bara skrittar ut från banan och sen fick mami fånga mig.. 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-08-08 14:19:22

kan ni inte skriva att inlägg om de hästar ni haft/ridit? skulle vara väldigt intressant att läsa om :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela